Pages

Thursday, October 20, 2016

Druri Bambos


Madhësia e bambos varet nga llojji i tij.Llojet më të mëdhaja të bambos mund të arrijnë deri 400m lartësi.Bambo mund të rritet edhe si dru edhe si bimë barishtore.Bamboo është bima më rritjen më të shpejtë në planet.Ajo mund të rritet deri 1 metër lartësi për 24 orë nën kushte të përshtatshme klimatike.Ndryshe nga bimë të tjera drunore bambu arrin pjekurinë pas 3-5 vjetesh.

Lulet e bambos shihen rrallë.Disa lloje të bambos kanë lulëzuar lule pas 65 apo 120 vjetesh.Fakt interesant në lidhje me lulzimin e tyre  është që të gjitha bambot e një lloji të njejt qelin në të njëjtën kohë,pa marrë parasysh vendodhjen e tyre në Botë.
Bamboo liron oksigjen në atmosferë 30% më shumë se bimët e tjera dhe thith dioksid karboni 30% më shumë se to. Për shkak të këtyre tipareve,bamboo ul në masë të madhe sasinë e gazrave serë në atmosferë dhe pastron ajrin.
Bamboo ka një sistem të gjerë dhe të fortë rrënjor e ka rrënjen e cila e mban tokën të qëndrueshme dhe parandalon erozionin e tokës.
Bamboo përdoret shpesh në kuzhinën aziatike.Ajo mund të shërbehet si sallatë ose të konsumohet në formën të supës.
Druret e rinj të bambos përmbajnë toksinë të quajtur taxiphyllin. Për shkak të kësaj,bambo duhet të gatuhet në temperatura të larta që toksina të shkatërrohet.Bamboo është përdorur në mjekësinë popullore për trajtimin e infeksioneve dhe për të përshpejtuar shërimin e plagëve.
Bamboo ka një strukturë më të fortë se çeliku dhe është përdorur gjerësisht në industrinë e ndërtimit.Për më tepër,bambo është përdorur në prodhimin e dyshemeve,mobiljeve,skateboards, korniza biçikletash dhe helmeta.
Nje pemë e Bambos mund të mbijetoj 120 vjet.

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates