Pages

Tuesday, October 25, 2016

Saturni


Saturni është planeti i gjashtë nga Dielli dhe i dytinga madhësia në Sistemin Diellor pas Jupiterit. Ky është një gjigant i gaztë me një rreze mesatare rreth nëntë herë ajo e Tokës.Saturni është emëruar sipas perëndisë romake dhe simboli i tij astronomike (♄) përfaqëson drapërin e Perëndisë.

Në pjesën e brendshme Saturnit ndoshta është i përbërë nga një bërthamë e hekur-nikelit dhe shkëmb. Kjo bërthamë është e rrethuar nga një shtresë të thellë të hidrogjenit metalike, një shtresë e ndërmjetme e hidrogjenit të lëngët dhe helium të lëngshme, më pas vjen një shtresë e jashtme e gaztë.  Saturni ka një ngjyrë të zbehtë të verdhë për shkak të kristaleve amoniakut në atmosferën e sipërme. Brenda shtresës metalike hidrogjenit mendohet të japin rritje të fushës magnetike planetare Saturnit Atmosfera e jashtme në përgjithësi është i butë dhe pa dallim.Shpejtësi të erës në Saturnit mund të arrijë 1.800 km / h (500 m / s), 


Saturni ka një sistem të shquar unazash që përbëhet nga nëntë unaza vazhdueshme kryesore. Ato janë përbërë kryesisht nga grimca akulli me një sasi më të vogël të mbeturinave shkëmbore dhe pluhuri.Janë të njohura gjashtëdhjetë e dy  hëna në orbitën e Saturnit, nga të cilat pesëdhjetë e tre janë quajtur zyrtarisht.Titani, Hëna më e madhe e Saturnit, dhe e dyta më e madhe në Sistemin Diellor, është më e madhe se planetit Merkur, edhe pse më pak masiv, dhe është e vetmja hënën në Sistemin Diellor që të ketë një atmosferë të konsiderueshme.

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates